Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2016

Δισκογραφία




                                                    ''Το Πέρασμα (2003)''

Ο πρώτος προσωπικός δίσκος της Μελίνας είναι γεγονός. Δύο χρόνια μετά τις επιτυχίες ''Τι σου κανα και πίνεις'' και ''Το παρελθόν θυμήθηκα'' με τους Απέναντι η Μελίνα επιστρέφει με νέο προσωπικό δίσκο!! Η παραγωγή είναι από τον Γιώργο Κυβέλο και η ενορχήστρωση του Τάκη Μπουρμά. Κυκλοφορεί από την Sony Music.
Μπορείς να αγοράσεις το άλμπουμ εδώ
Tracklist:
1) Δεν είμαι δάκρυ στο λαιμό (Το πέρασμα)
2) Πάει καιρός
3) Με χρώματα δικά σου
4) Το τσιγάρο βαρύ
5) Στης ζωής σου τη σκιά (Pelno me sam)
6) Της ζωής το μονοπάτι
7) Ίσα κι άνισα
8) Να'ταν η ψυχή μου πέτρα
9) Θάλασσα
10) Πριν την αυγή
11) Κανείς δεν ήρθε













                                              ''Τρεις ευχές (2005)''

Η Μελίνα Ασλανίδου κυκλοφορεί το νέο της Cd-single με 3 μεγάλες επιτυχίες σε μουσική του Αντώνη Βαρδή.  Κυκλοφορεί από την Sony BMG.
Traclist:
1) Συνθήματα
2) Το λάθος
3) Αόρατη πληγή
                                                 
                                             

                           





     '' Παιχνίδι είναι (2005)''
Το δεύτερο προσωπικό άλμπουμ της Μελίνας Ασλανίδου είναι γεγονός. Λίγους μήνες μετά την κυκλοφορία του cd-single ''Τρεις ευχές'' η Μελίνα επιστρέφει με νέα τραγούδια τα οποία ξεχώρισαν.
Tracklist:
1) Το λάθος
2) Το παρελθόν μου
3) Εξομολόγηση
4) Με δυο γάτους παρέα
5) Να θυμάσαι
6) Αόρατη πληγή
7) Δε χάνεται η ψυχή
8) Λατέρνα
9) Τρίτη φορά
10) Συνθήματα
11) Παιχνίδι είναι
12) Κόκκινο βαθύ                 

                                                 






















                                           ''Ψηλά τακούνια (2007)''
Η Μελίνα επιστρέφει με νέα δισκογραφική δουλειά μετά από το άλμπουμ της ''Παιχνίδι είναι''. Είναι το δεύτερο cd-single της προσωπικής καριέρας της και περιέχει τρία μοναδικά τραγούδια
Tracklist:
1) Όσα δεν σου είπα
2) Ψηλά τακούνια
3) Χαρταετός

    


      








                                                        ''Στο δρόμο (2008)''
Έξι χρόνια στη δισκογραφία και η Μελίνα το γιορτάζει με ένα best of που περιέχει τις μεγαλύτερες επιτυχίες της.
Tracklist:
1) Πόσο πόσο
2) Ναι θα πω
3) Πάει καιρός
4) Τι σου κανα και πίνεις ( με τους ''Απέναντι'')
5) Πριγκηπέσα
6) Το λάθος
7) Το παρελθόν θυμήθηκα ( με τους ''Απέναντι'')
8) Κανείς δεν ήρθε
9) Ένα χειμωνιάτικο πρωί
10) Αόρατη πληγή
11) Δεν είμαι δάκρυ στο λαιμό (το πέρασμα)
12) Το τσιγάρο βαρύ
13) Παιχνίδι είναι
14) Όσα δεν σου είπα
15) Ψηλά τακούνια
16) Με χρώματα δικά σου
17) Εξομολόγηση











                                                       ''Μελίνα (2014)''
Έπειτα από έξι χρόνια δισκογραφικής απουσίας η Μελίνα κυκλοφορεί το νέο της άλμπουμ από την νέα εταιρία της Heaven Music. Τον δίσκο υπογράφουν ο Γιώργος Παπαδόπουλος σε μουσική και ο Κυριάκος Ντούμος σε στίχους και ο Jimmy Καρυστινός και η Sunny Μπαλτζή. Στο δίσκο περιέρχονται οι επιτυχίες ''Δεν έχω διεύθυνση'' , ''Καλοκαίρι αγκαλιά μου'' , ''Τετάρτη βράδυ'' και ''Το λάθος''.
Tracklist:
1) Δεν έχω διεύθυνση
2) Δεν θέλω ήχο
3) Το κρύο και η μοναξιά
4) Ο έρωτας δεν είναι εδώ
5) Τετάρτη βράδυ ( feat. Αντώνης Ρέμος )
6) Αχ! Κινδυνεύω
7) Καλοκαίρι αγκαλιά μου
8) Αν πάρεις πάλι
9) Ελλάδα επαρχία
10) Μελίνα
11) Το κρύο και η μοναξιά (acoustic version)
12) Το λάθος















                                                     ''Όσα είπα (2016)''
Η Μελίνα γιορτάζει δεκαπέντε χρόνια πορείας στο τραγούδι με ένα νέο άλμπουμ. Ο δίσκος περιέχει τις μεγαλύτερες επιτυχίες της.
Tracklist:
1) Το λάθος
2) Τετάρτη βράδυ ( συμμετέχει ο Αντώνης Ρέμος)
3) Τι σου κανα και πίνεις ( με τους ''Απέναντι'')
4) Δεν έχω διεύθυνση
5) Αχ! Κινδυνεύω
6) Πόσο πόσο
7) Το τσιγάρο βαρύ
8) Βρέχει στην Ίωνος Δραγούμη ( συμμετέχει ο Κώστας Λειβαδάς)
9) Ναι θα πω
10) Το παρελθόν θυμήθηκα ( με τους ''Απέναντι'')
11) Ένα χειμωνιάτικο πρωί
12) Συνθήματα
13) Καλοκαίρι αγκαλιά μου
14) 9 μήνες
15) Δεν μετανιώνω ( συμμετέχει ο Αντώνης Βαρδής)
16) Όσα δεν σου είπα









            ''Με φωνάζουνε με το μικρό μου (2016)''
Το νέο άλμπουμ της Μελίνας μόλις κυκλοφόρησε με έντεκα ολοκαίνουρια τραγούδια! Στο δίσκο περιέρχονται οι επιτυχίες ''Προσωπική επιλογή'' , ''Να με δικαιολογήσεις'' , ''Μες στο σπίτι δε μένει κανείς'' και ''Νερό και χώμα''
Tracklist:
1) Προσωπική επιλογή
2) Να με δικαιολογήσεις
3) Μες στο σπίτι δε μένει κανείς
4) Το άρωμα
5) Δάκρυα
6) Νερό και χώμα (feat. Stavento)
7) Όμως μετά
8) Το λάθος και το πάθος
9) Με φωνάζουνε με το μικρό μου
10) Ας πούμε πως υπάρχεις
11) Ο ξένος άνθρωπος













''Live (2017)''


Το live album της Μελίνας Ασλανίδου και του Χρήστου Νικολόπουλου είναι γεγονός! 13 διαχρονικές ερμηνείες που κουμπώνουν με την φωνή της Μελίνας. Η συναυλία έγινε στις 9 Σεπτεμβρίου του 2010 στη Πάτρα.
Tracklist:
1) Αν πεθάνει μια αγάπη
2) Είμαι απ'τη Θεσσαλονίκη
3) Καρδιά μου εγώ
4) Νύχτα στάσου
5) Ζήλια μου
6) Άιντε μάτια μου γλυκά
7) Δεν υπάρχουν άγγελοι
8) Η νύχτα θέλει έρωτα
9) Ουρανέ μου
10) Μια γυναίκα μπορεί
11) Το διαβολάκι
12) Της καληνύχτας τα φιλιά
13) Ψίθυροι καρδιάς










"Ξημερώνει Κυριακή (2018)"

Το νέο άλμπουμ της Μελίνας σε διασκευές τραγουδιών του Μίμη Πλέσσα.
Tracklist:
1. Ξημερώνει Κυριακή 
2. Βρέχει Πάλι Απόψε 
3. Αν Σ’ Αρνηθώ Αγάπη Μου 
4. Καμαρούλα Μια Σταλιά 
5. Το Άγαλμα 
6. Θα Πιω Απόψε Το Φεγγάρι 
7. Πρώτη Φορά 
8. Έκλαψα Χτες 
9. Χίλιες Βραδιές 
10. Αν Είναι Η Αγάπη Αμαρτία 
11. Σε Βλέπω Στο Ποτήρι Μου 
12. Σταμάτησε Του Ρολογιού Τους Δείκτες 
13. Όλα Δικά Σου Ματιά Μου



 










*Όλες οι φωτογραφίες είναι από τον Γιάννη Μάλαμα που τις παραχώρησε φιλικά! Παρακαλώ να αναφέρεται πηγή.
                                             

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου